Sider

12. juni 2010

Joggasm...

…at least for 4.5 miles… then full stop.

Hehe, jeg må le. STUPID+ that’s my new name!!

Stilte inn iPod’en på 10miles (ca 16km), og strålende fornøyd tok jeg turen til parken. Sinnssykt digg! Vel stort sett i alle fall… Nå vet jeg hvordan hundene har det etter en dag med mor og far på jobb! Bena klødde av over ekstase, og hadde det ikke vært for det dumme kneet, så tror jeg det hadde blitt en lang, og utrolig kjapp tur, for det var nok energi å ta av. Men etter 4.5 miles (ca. 7km) var det full stopp, kneet kunne ikke bøyes lenger. Ble en ganske lang ”walk of lame…” hjem, orket ikke gå ut av parken for å ta taxi - men det var ved godt mot. Stupid, stupid, stupid!! Vel, positiviteten er i all fall tilbake; 10 miles…??!! Fornuften dog, den er visst fraværende.
Thumbs UP!! Hahaha…

Kjøpte denne her om dagen…, jeg skylder på det.




Bilder og diverse kommer senere...

1 kommentar:

  1. Jeg føler så med deg! :(
    Er det ikke utrolig teit at skader alltid skal komme på sånne idiotiske tidspunkt?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails