Sider

6. juni 2010

Rock/Paper/Scissors

I all min frustrasjon, så har jeg følgelig helt glemt at jeg hadde en konkurranse på gang – beklager det. Okey, bare 3 deltagere denne gangen – ennå større vinnersjanse enn sist. Tusen takk til alle sammen for at dere delte deres motivasjon med meg! (Hadde egentlig lyst til å premiere alle tre, men holdt meg til en – bedre lykke neste gang til ikke vinnerne.) Så tre deltagere, iChoose trekning igjen, men denne gangen Rock/Paper/Scissors i stigende rekkefølge etter innlagt kommentar.

The Winner: Scissors = Espen


Grattis – I Heart Running T-shirt på deg!

(PS. Jeg trenger adressen din, send den til torhild@me.com).

1 kommentar:

  1. Jippi! Jeg som aldri vinner noenting. Men nå hadde jeg jo 33% sjangse da :)

    Meget kul tskjorte synes jeg. Passer meg perfekt. Nå ble jeg glad. =)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails