Sider

26. mai 2010

124 dager igjen..



Parken var igjen åstedet for å triumfere over dagens kilometer kvanta. For en gangs skyld var det tiden, og ikke distansen som sto i fokus, siden jeg måtte rekke skolen i løpet av en noenlunde begrenset tid. Allikevel ble det en utrolig idyllisk tur; solen skinte fra blå himmel, temperaturen sted mot 30-tallet, parken blomstret, og vinden blåste en lett bris med duften av nyklippet gress. Mmmm… en god fornemmelse av sommer. Me like!! Du ser jo hvor vakre bildene er, selv om fotografen ikke tok seg veldig god tid…

Strekningen gikk greit, men kjenner at kroppen er sliten og stiv, og jeg trenger derfor litt hjelp av Bikram Yoga for å komme meg ovenpå igjen. Skulle jo gå i dag, men på grunn av skolearbeid rakk jeg dessverre ikke det. Målet er å gå i morgen kveld i stedet. (Får se hvor sent det blir på internship.) Heldigvis er det bare en kort løpetur å overvinne først, etter morgendagens plan! ;D

Dagens løp:
Km: 14,53
Tid: 1:07’52”
Powersong: Madonna – ”Celebration” (…igjen!!)
Følte meg: Litt tung i kroppen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails