Sider

6. mai 2010

The City That Never Sleeps





OK, så er det kanskje helst Downtown, og ikke Upper Westside, (eller Stroller-park som jeg kaller det), det refereres til med dette kallenavnet, men litt liv er det nå her oppe og. Det tok sin tid før jeg fikk den tunge rompa mi opp av sofaen, men viljestyrken seiret heldigvis over lysten til slutt, selv om klokken passerte 11:00pm før jeg fikk snøret på med løpeskoene. Tok en tur langs Central Park West, ned til Colombus Circle, deretter Central Park South til Fifth Avenue, og tilbake (med litt omveier). Intervallene på 4x100m løp jeg i parken. Det ble litt mer enn planlagt i dag også. 100m ble til 120-150, og fire ble til fem… Når jeg var ferdig befant jeg meg ett stykke hjemme i fra, så jeg tusse jogget siste stykket – ble vel alt i alt en 10km. Avsluttet med å gå trappene opp til 12.etg. Sier meg fornøyd med dagens økt, og ser frem til noen timer med søvn.

God Natt!

Km: 6,75 + 3,56
Tid: 28’48” + 16’47”
Powersong 1: (Intervaller) Instumental Trance Mix - ”Sandstorm”
Powersong 2: (Tussejogg) Jay-Z - ”Empire State of Mind”
Følte meg: So-so

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails