Sider

8. mai 2010

Yes, I did.


Did I do the 22,54km? Yes, I did. And yes, I’m proud! Jeg følte ganske sliten allerede før jeg startet å løpe, så var usikker på om jeg ville orke å fullføre. Tok det derfor veldig rolig, og lot kroppen få bestemme tempoet. Det gikk seigt.
Løp den store loopen i Central Park to ganger, pluss en liten omvei på vei hjem. Det bar tungt, smertefullt, og jeg fikk hilse på en bekjent jeg ikke har hatt besøk av på år. Melkesyre. Men jeg kom i mål, og tiden ble faktisk ganske ok. Jeg klapper meg selv på skulderen, og sier meg godt fornøyd med dagens løp.
Det ble bare et bilde i dag, hadde mer enn nok med å komme meg i mål. Eldorado building - min veiviser. Godnatt.

Km: 22,54
Tid: 1:41’43”
Powersong: The Killers – ”Human”
Følte meg: Som en seigdame

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails