Sider

3. mai 2010

God mandag?


Mandag morgen, og en mørk og dyster sky har lagt seg over Manhattan - og da refererer jeg ikke til terrorfrykten etter lørdagens bilbombe - men bokstavelig talt, en mørk sky. Hva er vel ikke bedre enn å starte ”arbeidsuken” med pøsende regnvær og svart himmel etter 4,5 timer med søvn?

Men som jeg sa i går; ny uke - nye muligheter! Det må jeg ikke glemme. Hørte jeg noen si taxi?

Ser ut som det er en overhengende fare for at jeg løper inne i dag—greit å løpe i regn, men å løpe i dusjen er noe annet. Dagens økt: 8,05km (5miles).
Ha en strålende mandag! (Det blir regnstråler på meg).

5 kommentarer:

  1. Hei, Torhild! Gøy å se din blogg :) Manhattan du; hadde vøri noe! Min mor har vært der en uke nå; heldiggrisen - kommer hjem i morgen om asken holder seg unna.
    Løpe inne; kan du utdype hvordan du gjør det? Har du egen tredemølle?

    SvarSlett
  2. Hei hei Charliemor, min første følger. Takk for innlegg. Morsomt å se bloggen din og - litt av en spreking du har blitt i løpet av ett år!
    Håper dagens innlegg gav deg svar på spørsmålet, og at moren din har hatt en fin tur.

    T

    SvarSlett
  3. Takk! Jo, nå er jeg meget klokere mht. din innetrening. Må si du er GRÅDIG heldig!!! Bo og studere i New York... Og jeg som aldri har vært der engang. Men det har altså min mor; har slektninger der. Så får vi se om hun kommer seg trygt hjem i dag.

    SvarSlett
  4. Hallo tjejer! Där hittar jag er båda Thorhild o Charliemor vilka fina hemsidor ni har gjort - ni ger mig fullt av inspiration!!!
    Jag ligger däckad i en riktig influensa inte kul men massor av tid för datorn! Hoppas att joggingfötterna snart är igång igen träna vidare för Broloppet och Women´s marathon för LeukemiLymphom forskning i oktober i S.F - ni ger mig inspiration till att träna tjejer TACK !!!
    Nikerun

    ps hur gick det med löparskona vi joggade emot ? Vilka blev dom glada ägarna?

    SvarSlett
  5. Åh, så koselig - ennå en Nike+ venn her ;)
    Bryllup.. skal du gifte deg snart? Håper du snart blir bedre - influensa er det værste! Skal du til SF i Oktober? Jeg vil og;) Takk for at dere gir meg inspirasjon!

    Ps. Har ikke hørt noe fra Nike angående løpesko...
    T ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails