Sider

12. mai 2010

Jet-lag Jog... 137 dager igjen.



Har vært på reisefot og hatt noen hektiske dager, så dårlig med blogging. Landet klokken 10.05 i Oslo i dag, og klokken 14.15 tok jeg meg en 13,26 km løpetur. En utrolig effektiv måte å komme over en lang natt med lite søvn, og jet-lag. Morsomt å være i Oslo igjen – det er en stund siden sist. Og jeg tok en sightseeing-runde rundt byen, men et stopp i Frognerparken.

I morgen er det mors fødselsdag, og den skal feires med brask og bram. Heldigvis er morgendagen hviledag uansett, jeg vil jo ikke synde en gang til denne uken. (Syndet mandag.) Verre blir det nok med fredagens 25,74km. Spørs om kroppen orker hele strekningen etter en dag med kaker, mat og vin. For øvrig droppet jeg dagens intervalltrening, det var dessverre intet krutt å gi i dag, men syntes mine syv ekstra kilometer gjorde opp for det…

I går løp jeg 13,08 i stedet for 11,26 kilometer, så føler jeg har tatt igjen litt av mankoen etter mandagen – men må skjerpe meg med intervallene. Jeg merker også at å ha ”bestemte” trenings regimer tærer litt på motivasjonen. Jeg har vanligvis løpt etter dagsformen, og løping har på sett og vis vært dagens høydepunkt. Akkurat nå, føles det mer som en last, og det er ikke noe moro. Jeg satser på at det tar seg opp igjen snart.

Da er det finpussing på diverse før morgendagen, før noen timer med svært etterlengtet søvn.

Km: 13,26
Tid: 1:00’46”
Powersong: Diverse – var heller Powerviews i dag.
Følte meg: Pretty jet-laged.

PS. Har ikke rukket å trekke vinner av konkurransen ennå. Kommer snart!

1 kommentar:

  1. Velkommen til byen! Flott å feire bursdag til mor samt få med seg den beste dagen i året; 17. mai! Slik er det i hvert fall for meg. Lite som kan måle seg mot å spillende marsjere på Karl Johan 17. mai :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails