Sider

1. mai 2010

Wonderful Weather - Beautiful Park - Painful Legs





Nydelig tur i parken i dag, selv om bena tidvis føltes som sirup. Hadde ingen planer om noen lang tur, men tok en ”turist”-tur, og det var så mye fint å se på, så jeg glemte i grunn distansen… Det er noe spesielt med atmosfæren i parken i helgene, da trafikken for øvrig stenges. Vanligvis stressede, alvorlige New Yorkere myknes opp, og parken får en herlig glad og avslappet stemning, men er allikevel full av energi - som alltid. Det fine med New York, er at det er ikke bare jeg som er ivrig nok til å bruke en slik vakker dag til trening – parken kryr av joggere, syklister, og andre mosjonister.

I kveld skal jeg tvinge meg på yoga for å strekke på ryggen som krangler litt.

Ha en vidunderlig lørdag!

Km: 14,65
Tid: 1:06’29”
Powersong: Lady Gaga – ”Paparazzi”
Følte meg: Inspirert, men bena føltes som sirup.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails