Sider

4. mai 2010

Dagens økt...

Vel, så jukset jeg litt. Skulle løpe 8,05km i dag, men kunne ikke dy meg, løp 10,50—kan vel ikke spille noen rolle? Selv om været lettet utover dagen, utsatte jeg treningen så lenge at det ble litt for mørkt å løpe i parken. Det er i grunnen trygt å løpe i Central Park frem til 10-11:00PM om man holder seg til hovedveiene, men jeg følte ikke for å ta noen ”risiko” i dag. Derfor ble det et kjedelig løp på mølle. Jeg er så heldig at jeg bor i en ”all facility building”, og har derfor egen gym i kjelleren, hvor jeg finner alt jeg trenger av maskiner og apparater. Jeg løp først i 50 min, deretter trente jeg ca 40min styrke. Oppdaget vekt ball for første gang—har alltid sett på dem, men aldri brukt før. Utrolig bra trening, fikk trent både triceps og mage på en gang. Skal absolutt gjentas!

Nå er det natta på meg. Er stup trøtt, og har ventet altfor lenge med å gå og legge meg.

Km: 10,54
Tid: 48’21”
Powersong: Diverse
Bok: Little Lady, Big Apple
Følte meg: Trøtt

Mine faste følgesvenner på gymmen, nå får ballen også lov å være med.
Imsdal-flasken er importert fra Norge spesielt for å være min treningsvenn.
Yep, keep refilling - I am going green :)



PS. Beklager dårlig bildekvalitet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails