Sider

21. mai 2010

129 dager igjen..

Da var torsdagen ferdig, og helgen er her (eller veldig snart..). Jeg syndet i går. Da jeg kom hjem fra internshipet var jeg helt kaputt - jeg må spise hver 4 time for å holde blodsukkeret mitt oppe, da jeg kom hjem hadde jeg ikke spist på 7, så det var nok grunnen. Etter tre timer med selvmotivasjon uten resultat, måtte jeg krype til korset, og gå og legge meg i stedet for å løpe. Er ikke vant til å ikke ha energi til daglige løpeturer, men det er vel en overgangsperiode… Uansett, jeg ”reddet” meg inn ved å løpe gårsdagens tur i dag. Var vondt å løpe, men føltes utrolig godt etterpå. Avsluttet med 30min styrke + 15min tøyning, fikk den gode treningsfølelsen når jeg var ferdig. I morgen er det langtur igjen - blir spennende – målet er å komme meg ut tidlig, så jeg får mer ut av dagen etterpå☺. Skal prøve å få tatt noen bilder, har vært urolig dårlig på det i det siste.
Da er det tid for å sove,

Godnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails