Sider

19. mai 2010

Kosthold

Siden jeg er så sliten om dagen, har jeg fundert på om kostholdet mitt er for dårlig. Etter at jeg forandret treningsprogram, syntes jeg det har blitt vanskeligere å balansere kosthold i forhold trening. Til tider når jeg også løper fra det ene til det andre, ender jeg ofte opp med enkle løsninger som snackbars eller andre måltidserstattere. I Norge nå, ble måltider sporadisk, og jeg spiste mye tomme kalorier som godteri og kaker. Og jeg tror det kan være en av grunnene til at energien tappes fortere enn vanlig. Googlet litt på temaet, og fant en artikkel om løping og kosthold som jeg føler stemmer veldig godt med egen erfaring. Sunn mat = sunn kropp & sjel! Får fokusere på riktig kosthold fremover, håpe på at det henter tilbake energien, og gir stål i ben og armer. Du kan lese artikkelen her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails