Sider

22. mai 2010

127 dager igjen..

I dag er det ”restitusjons-løp” som gjelder - 6,43km. Mange av disse i løpet av treningsprogrammets 22 uker - en utrolig kjip strekning i mine øyne. Akkurat når jeg har begynt å få den gode løpefølelsen, så er jeg ferdig. Får ikke stor nok dose endorfiner, og jeg føler i grunn at strekningen ikke er en løpetur verdig. Derfor er det blir vel opp til meg å gjøre turen nettopp det, og gi den min fulle oppmerksomhet! For øvrig passer strekningen ganske greit i dag, siden jeg skal begynne å løpe inn nye sko – noe jeg ikke er spesielt glad i. Syntes det er vondt når stoffet inne i skoen ikke er slitt, da det ikke gir etter til foten/sokken, og ender derfor opp med ”klemme” sår… Ofte er også tåballene i skoen litt for høye for min komfort, og jeg prøver iherdig å stampe dem ned, som til min skuffelse ikke fungerer. Tar gjerne imot tips for hvordan ”trene” nye sko!! Anyone??

Jeg pakket fornøyd med kamera i drikkevesken i går, hadde nyladet batteri og så frem til å ta noen fine bilder. Dessverre lå batteriet igjen hjemme, og et tomt kamera var med på tur – skjønner du hvor susete jeg er i hodet om dagen? – ville så gjerne ta bilde av en mann som løp rundt parken (på asfalten) barbent… Må ikke det gjøre fryktelig vondt? Jeg mener, leste en artikkel i NYT i fjor om at barbent løping skulle være særdeles godt for innvendig muskulatur, men på asfalt…?… det kan jo ikke være bra? Au sier nå iallfall jeg.

Gårsdagens innkjøp,



Da er det på tide å ta fatt på dagens løp, med nye sko og ny topp (den oransje).
Ha en riktig god Pinseaften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails