Sider

10. mai 2010

I heart...


Mmmmm… Yoga. Bikram Yoga. Kroppens beste medisin. Hvorfor gjør jeg ikke gjør dette oftere? Det er jo så fantastisk for kropp og sinn. Etter en god periode, da jeg gikk 3-4 ganger i uken, har det dabbet litt av, og jeg kan faktisk si med sikkerhet at jeg følte jeg meg merkbart bedre da. Var mer våken, hadde mindre vondt i muskler og ledd, og hadde generelt mer energi. Etter en liten norgesferie fra tirsdag, skal jeg definitiv finne tid til mer yoga når jeg kommer tilbake. Fikk forresten prøve noen urte/elektrolytt tabletter før klassen, kanskje de gjorde det lille ekstra, for jeg ble ikke dehydrert slik som vanlig.
Ellers løp jeg 6 miles på møllen før i dag, og avsluttet med 30min styrke. Føltes ok. Men i dag er yoga klar favoritt.
Nå er det tidlig kveld, for å starte tidlig på i morgen, mandag. Det skal bli en god natt, med kropp og sinn i balanse..:D Namaste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails