Sider

9. mai 2010

140 dager igjen...




Da var søndagen her, dagen da alt som ikke ble gjort før i helgen skal gjøres. For min del var jeg ganske flink å gjøre plikter i går, men må nok allikevel belage med på at mesteparten av dagen går til lekser og diverse andre gjøremål. Jeg trente ikke yoga i går, var kaputt når jeg kom hjem fra shopping, så derfor skal jeg gå i dag. (Skal overbevise meg selv.) Dagens løpetur er ifølge coach Nike, 6,44km. Det er såpass kaldt her i dag, med vanvittige vindkast, så mulig at jeg tar turen på mølla i stedet for å gå ut – jeg får se.

Gårsdagens tur var en mindre hyggelig opplevelse. Swup, swup sa det hver gang jeg løftet bena – så seig følte jeg meg. Tok turen oppover langs Hudson river, var i grunn en ganske kjedelig vei; elv på den ene siden, og bilkø på den andre . Men noen fine blomster var det i alle fall ☺ (merk: se bilde). Jeg løp ca 1,2km lenger enn planlagt, følte at under 6km ikke var en løpetur verdig. Etterpå trente jeg ca 30 min mage og knebøy + litt armer, og tøyet godt.

Km: 6,07
Tid: 28’58”
Powersong: Low (feat. T-Pain) – ”Flo Rida” (one step-come on, two steps-come on, three steps-come on, var motivasjon til å løfte bena.
Følte meg: Trøtt og tung

PS. Ikke glem å være med i konkurransen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails