Sider

5. mai 2010

Dagens tur...





I dag tok jeg turen til Central Park igjen. Deilig vær; sol og nesten 30 grader. Sommeren har virkelig kommet til New York, og jeg håper at den blir her en stund – gjerne frem til September. Kroppen var sliten i dag igjen, og jeg lurer på om jeg tok litt for hardt i under Nike+ Oslo Maraton Challenge forrige måned. Eller så burde jeg kanskje latt kroppen få hvile litt før jeg satte i gang med nytt treningsprogram. Det er vel også fare for at jeg har overvurdert meg selv litt når jeg valgte ”advanced” som mitt treningsnivå – vi får se hvordan det går.
Feilberegnet litt på strekningen, og endte opp med 10,71km i stedet for planlagte 9,65. Er det ikke bedre å gjøre for mye enn for lite? Etter å ha løpt trente jeg ca 30min styrke – føltes bra!

Km: 10,71
Tid: 47’37”
Powersong: MC Hammer – ”U Can´t Touch This”
Følte meg: OK!

1 kommentar:

  1. Stå på Torhild - jag tror du gjorde alldels rätt i att ta Advance du kommer klara det galant! Blev lite mycket löpträning i april pga av dessa rosa skor - jag blev liggande i influensa tar mina första staplande steg idag och kikar avundsjukt på dina härliga löp! Rätt man måste vila in i mellan men du har gjort ett perfekt val. Jag kommer fortsätta träning så fort kroppen säger JA - det blir inte rekord tid på min mara skulle jag klara 3;45 är jag mer än nöjd vid min ålder! Det är mitt barnbarn på bilden! God träning tack för härlig inspiration !
    Ha en god dag
    Nikerun

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails