Sider

24. mai 2010

Konkurranse




Jeg lovet konkurranse igjen etter 500 besøkende, så da er det dags. Takk for at du besøker bloggen, det gir meg motivasjon til treningen!

Håper du vil svare på begge spørsmålene, men trenger bare å svare på nummer to for å være med i trekningen.

1. Hva (eller hvem) er din treningsmotivatør?
2. Hvilken t-skjorte vil du helst ha av bildene over?
(PS. Nike t-skjorten kan ha et annet trykk.)

Legg inn svar og navn i kommentarfeltet frem til 1.juni.
På forhånd takk for alle svar, og lykke til!


Related Posts with Thumbnails

3 kommentarer:

  1. Hei :):)
    1. Nikeplus er en stor motivator! I tillegg til at jeg vet jeg jobber mye bedre på skolen og har mer energi når jeg tar meg tid til trening :)

    2. Den øverste t-skjorta likte jeg best:)

    Hilsen Kjersti

    SvarSlett
  2. 1. Min motivator er i første rekke mitt eget indre! Jeg drivere meg selv på tur - for å holde meg i form. I andre rekke stiller ulike konkurranser. Type Nike+ challenge og Oslo halvmaraton. Klarer jeg slå min egen tid fra i fjor?!

    2. Enig med Kjersti: den øverste er finest :) Har noe med de kvinnelige formene å gjøre...!

    Hilsen Charliemor

    SvarSlett
  3. 1. Min motivator er GLEDE! Gleden av å løpe, oppleve nye steder, titte, sanke kilometer, tenke, fundere.

    2. I LOVE RUNNING tskjorte (medium hvis jeg skulle være så heldig å vinne!) :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails