Sider

22. mai 2010

The + in Torhild+ is back!!



Om bare nye sko var løsningen på flere problemer. Selv om jeg ikke følte meg helt på topp i dag, må jeg jo ta gårsdagens løp i betrakning, og med den i bakhodet, føltes dagens løpetur super bra! Jeg løp litt lengre enn planlagt, kun på grunn av min feil estimajon (igjen), men hva gjør vel det når kroppen hadde lyst? Etterpå trente jeg en times tid med styrke, diverse mage/rygg øvelser, og siden jeg var alene på gymmen, benyttet jeg muligheten til å lage mitt eget lille ”step/styrke” program på steppen – det føltes vidunderlig, og kjempe bra for spensten. Ble varm og sliten på en god måte. Jeg sier bare ”Jippi!!…”, for treningsgleden og motivasjonen er tilbake!! Jeg har forandret litt på kostholdet, mulig har dette den vinnende effekten jeg håpet på. Mer om det kommer i morgen, nå er det dags for lørdagsfeiring ;D

Km: 9,10
Tid: 41'15"
Powersong: Nirvana - "Breed"
Følte med: Bedre enn på lenge!!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails