Sider

19. mai 2010

Dragging Legs & Drizzling Rain

Da fikk jeg till slutt tvunget bena ut på tur, tok sin tid, men bedre sent enn aldri! Mørket hadde senket seg over byen, så hadde egentlig ikke mot til å løpe i parken på slik en 'skummel' og stormfull kveld. Planen var derfor å løpe rundt parken, men da jeg på østsiden av parken møtte jeg en jogger på vei inn, så grep jeg sjansen og hang meg på. Heldig var jeg, for han løp i samme tempo som meg, så jeg fikk en 'livvakt' rett foran meg. :) Hva han tenkte om den rare kvinnen som løp to meter bak ham hele turen rundt parken er en annen sak. Jeg slapp iallefall og bekymre meg, og etterpå hadde jeg mot nok til å løpe en runde alene. Var endel joggere selv om kvelden hadde meldt seg, men kun menn, og det er vel muligens ikke uten grunn. Kroppen føltes sliten,og det var tungt å løfte bena, men jeg kom i 'mål'. Avsluttet på 13km. Selvom jeg skulle ønske kroppen var litt mer samarbeidsvillig, var det en fin tur. Lite er som en løpetur i duskeregn, det er utrolig forfriskende og avslappende. Tankene får løpe fritt i takt med bena, og gir røtter for ny energi.

Etter løpeturen tøyet jeg og trente lett styrke på ben og mage. Nå har jeg smørt inn leggene med is-krem ;) (hehe...) og håper det lindrer over natten.

Godnatt!

Km: 13,03
Tid: 58'30”
Powersong: Madonna – "Celebration"
Følte meg: Tankefull

PS. Det ble ingen bilder fra dagens tur, fordi til min skuffelse var batteriet på kameraet tomt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails