Sider

21. mai 2010

128 dager igjen..


Håper jeg...

Vel, da var fredagen 'endelig' her... Har hatt en super lat morgen, har vært kjempe deilig. Og nå er det snart tid dagens langtur. Trente litt nye styrkeøvleser i går, og kjenner at jeg er litt støl i bena. Jeg trenger i grunn en time eller to med Bikram Yoga, for å strekke ut diverse stivheter, men har ikke fått kommet meg dit denne uken - dagene har fløyet siden jeg kom tilbake fra Norge. Neste uke blir mer normal heldigvis.

I følge Coach Nike, skal jeg løpe 20.92km i dag, derav tre miles (ca 4.8km) mot slutten av strekningen i "tempo effort". Været er strålende her i dag, så bortsett fra de nevnte tre, så skal det bli godt med en skikkelig løpetur. Jeg skal ta med meg kamera i dag, så håper å ta noen fine bilder jeg kan dele med dere senere.
Ønsker dere en riktig god og innholdsrik helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails