Sider

6. mai 2010

144 dager igjen.. (eller korrekt 143 norsk tid).

Lang dag. Etter å ha forsovet meg, rakk jeg akkurat skolen, så direkte på internship. Blodsukker var på ”null” når jeg dro hjemover, så nå har jeg fått i meg salt lakris og middag, det var godt ☺.
Dagens program er vanskelig å finne ut, for plutselig er alle data på Nikerunning siden min borte… Hvor er mine 4790km?? HJELP!!!!! Når jeg logget inn var hele siden gul, som er begynner level… Ut i fra hva jeg husker, så skal jeg løpe ca 8km + 4x100m intervaller, som jeg absolutt hater. Har aldri vært glad i trening som skaper blodsmak i munnen. Men det skal gå bra, og jeg har nok veldig godt av å skape litt mer krutt i musklene mine.
Solen begynner og gå ned, så det blir nok mørkt før jeg kommer meg ut.

Puh, da kan jeg puste ut – takk og pris, nå var Nike siden tilbake til lilla, 208km til så har jeg svart ”belte” som man får etter 5000km. Dagens økt er 6,43km + 4x100m – piece of cake får jeg håpe, selv om kroppen er sliiiiiten. Det blir nok motvillig skifte til treningstøy i dag, men i morgen får jeg
hvile ☺.

Yoga i går var godt for kroppen, men en mindre hyggelig opplevelse. Det var full klasse, som betyr ca 15 cm mellomrom mellom mattene, og i tillegg var det sikkert 43grader, med så høy luftfuktighet at svetten spratt ut av pannen. Selvfølgelig fikk jeg en enorm mann, med dårlig ånde ved siden av meg (ingen fordommer altså), som prompet regelmessig i 90min. Utrolig glamorøst…! hehe… Jeg trøster meg med at han må ha følt seg ennå verre enn meg ☺.

Egentlig fortjente det hele en god latter:

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails