Sider

29. mai 2010

Sannhetens time…


Da var svaret klart Nike+ vs. Kart distanse.

Kart: 28,2km












Hysj, ikke si det noen...






Nike+: 27,22km

Da er i alle fall ikke tidene mine for fort – jippi!! ☺

Ellers så gikk turen i dag veldig greit, jeg lot kroppen få bestemme tempoet, og tenkte i grunn ikke på tiden i det hele tatt. Bortsett fra litt vonde knær og stivhet i korsrygg/hofter så hadde jeg ingen problemer, kunne lett ha løpt noen kilometer til da jeg fortsatt hadde greit med energi igjen. Takker Gaga & Madonna for god hjelp!
Jeg hadde en puls på 112 slag/min når jeg var ferdig… Ikke at det sier meg noe…

For øvrig er jeg ganske så utslitt nå, 3 timer etter…

Km: 27,22/28,2 (vet ikke hvilken jeg skal velge ☺)
Tid: 2:08’22”
Powersong: Div. Gaga & Madonna
Følte meg: Utholden


Etter 26km - still going strong!


PS. Jeg er offisielt på Black Level... passet fint i dag syntes jeg!

6 kommentarer:

  1. hahaha.. Du er ikke sann!
    27km på 2:08 på langtur? Det er jo helt sjukt..

    Jeg er ekstremt spent på veien videre nå frem til Oslo Maraton.

    Du må seriøst finne et lokalt løp du kan være med i. Bra jobba!

    SvarSlett
  2. Se her:
    http://www.nyrr.org/races/2010/calendar/june.asp

    12 Juni holdes det 10km race i Central Park kun for kvinner. Mange tusen ventet til start.

    Ellers arrangerer new york roadrunners 50 race på et år - så noe bør du finne?

    SvarSlett
  3. Halvmaraton i Juli i Bronx
    Start kl 0800 om morningen.

    http://www.nyrr.org/races/2010/hms/bronx_reg.asp

    h

    SvarSlett
  4. 5000 km/ gj.snitt 5,01 min per km og 28 km på vel 2t. Vanvittig sterkt! Tror egentlig ikke at du vet hvor god du er. Norsk friidrett bør bli tipset om deg :=).

    SvarSlett
  5. OveJ: Jeg tror det som setter oss litt "ut" er farten på langturene siden de fleste som løper langdistanse pleier å løpe disse rolige. Når vi da leser 4:43 fart på langturer så tenker vi kanskje automatisk at farten går drastisk opp i konkurranse, men det trenger jo ikke å være tilfelle.

    SvarSlett
  6. Takk for kommentarer.
    Veldig moro å få slik motivasjon!
    Jeg tror nok dessverre Espen har rett, jeg holder stort sett alltid samme pace, så tror ikke jeg ville ha løpt så mye fortere i en konkurranse. Men jeg har jo litt intervall trening nå, håper hjelper med å gi det lille ekstra!

    Espen: Takk for research med løp her, skal se nærmere på det.

    God Lørdag!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails