Sider

24. mai 2010

I trenings glemmeboken...

Da var dagens løpetur unnagjort. Ble ikke akkurat noen historisk tur, løp på mølle i kjelleren. Hvordan jeg har klart å løpe i årevis på mølle undrer meg, for lite er vel kjedeligere... Jeg la ikke særlig mye ekstra i løpingen i dag, bena gikk og gikk, men jeg gjorde alt mulig annet. Prøvde å underholde meg selv med iPad’en, og spilte Angry Birds, leste bok, spilte poker, leste avisen, så på Entourage ++ i åtte kilometer – jeg fikk i alle fall tiden til å gå. Etterpå tøyet jeg godt superkorte hamstrings, og tok noen lette mage/rygg øvelser. Ble ingen super trening i dag, men litt er i alle fall bedre enn ingenting, og alle monner drar!

Km: 8,00
Tid: 36'53"
Powersong: Diverse
Følte meg: Kjedet meg!

Vindunderlig solnedgang her i dag, kommer ikke til sin rett på bildet, men du får en idé. Og med det så sier jeg Godnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails