Sider

23. mai 2010

126 dager igjen...

Så var dagen-der-på her… Selv om mitt alkohol inntak var relativt moderat, kjenner jeg godt at jeg ikke satt foran TV'en eller var på yoga i går kveld. Kroppen er tung, og hodet har sin egen lille protest. Men hyggelig var det – i går.
Dagens løp er igjen 6,43km, planen var å løpe før teater klokken tre, men tror muligens jeg kryper til korset og tar en løpetur i kveld i stedet. Det diskuteres jo om man i det hele tatt skal utsette kroppen for fysisk aktivitet når den er ”i restitusjon”, for min del syntes jeg som oftest at det hjelper for å komme tilbake til normalen. Slite og svette ut gifter og avfallsstoffer, for så å tilføre rent og friskt vann, samt ny energi. Hva mener du?


Jeg fyller i alle fall på med min nye ”obesssion”; Vitamin Water Rise, som er fulladet med elektrolytter, vitamin C (120% av dagsbehovet), samt Vitamin B3, B5, B6, B12 (40%), og Vitamin A & E (10%). Nam sier jeg, og håper at kroppen vokner til liv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails