Sider

3. mai 2010

Et vakkert hår?


Alle som trener eller generelt dusjer mye, vet at overdreven vasking av hår ikke akkurat er nøkkelen til en sunn og vakker manke. Spesielt ikke langt, fint (som i skjørt), skandinavisk hår som jeg har. Jeg kan vel påstå at det er med god grunn at jeg foretrekker å ha håret i strikk, i stedet for å vifte med flokene. En venninne anbefalt meg Kerastase Densitive tabletter, som visstnok skal frembringe et sunnere og fyldigere hår. Overtro spør du meg. Men siden J. er en veldig fornuftig og konstruktiv person, med et usedvanlig vakkert hår, fant jeg at det var ikke verre enn å prøve—fungerer det ikke, så fungerer det ikke, men da har jeg i alle fall prøvd. Det er nå tre dager siden jeg startet, og håret mitt er usedvanlig lett å ha med og gjøre…!? Placebo effekt? Kuren varer i 30 dager, så jeg venter spent på videre resultat.

Fortsettelse følger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails