Sider

31. mai 2010

Ukens siste økt

Da var uken over, og dagens økt ble løpt på mølle. Var utrolig varmt her i dag, 30+ med høy luftfuktighet, så syntes det passet bedre for en noe redusert kropp å løpe i en behageligere temperatur. Etter noen kilometer med litt kaldsvette, hadde kroppen fått løpt av seg gårsdagen, og formen var vel tilbake. Løp 10,64 i stedet for oppsatte 6,43,var godt å få lest igjennom noen av bladene som har ligget og ventet. Avsluttet med 30-40 min styrke og ny energi. Ukens total distanse ble med det 84,28 kilometer. Føler meg sterke enn noensinne, tydelig at treningsprogrammet fungerer etter hensikten.

Nike+ hadde denne meldingen etter at jeg pga av treningsprogrammet har gått ned fra 7 til 6 løpe dager i uken - litt komisk syntes jeg. Da jeg endelig har blitt motivert til å kutten NED på trenigen. Vel, hensikten er vel god.


Dagens løp:
Km: 10,64
Tid: 50’14”
Powersong: Diverse
Følte meg: Sliten → Sterk

2 kommentarer:

  1. Tror det er lurt med en hviledag jeg.
    Pleier å ha det selv foran harde intervaller eller hvis jeg skal løpe veldig langt :)

    SvarSlett
  2. Ja, nå har jeg hviledag før langkjøring, tror det er veldig lurt!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails