Sider

7. mai 2010

142 dager igjen...


Da var fredagen her. Fredag betyr vanligvis helg for meg, men ikke lenger. Frem til slutten av september, er fredag nå ensbetydende med laaaaaangtur. Dagens økt; 22,53km (14 miles), som betyr ny rekord for meg. Lengste målte løp per nå er 19km, så det skal bli en tøøøff utfordring. Jeg lider av skrekkblandet fryd. Klarer jeg, klarer jeg ikke? Hmmm… det venter å se… Planen er å starte rolig, lytte til kroppen og ta den tiden jeg trenger. Heia Torhild+!

Dagen i går ble 100% treningsfri, laget heller bordkort til mor. Det føltes også riktig å la kroppen få hvile. Jeg lever under mottoet ”En dag uten trening, er en dag uten mening”, men det er jo ikke alltid sannheten. Uansett, jeg tror jeg gjør opp for gårsdagen i dag.
Rapport kommer senere.
Ha en god fredag!

2 kommentarer:

  1. Lykke til med langløp i dag!

    SvarSlett
  2. Hei, så gøy at du skal løpe maraton! Jeg har litt problemer med leggbetennelser akkurat nå så jeg har liksom ikke bestemt meg helt, men vurderer halvmaraton. Kanskje jeg bare skal melde meg opp?:) Jeg kan ikke gi annet tips enn å trene masse forskjellig løping:intervall, langkjøring osv og å trene litt spenst og styrke i beina!:) Og å spise bra med proteiner, grønnsaker og langsomme karbohydrater. Stå på! :) ps: skulle gjerne gitt deg kroppen din helena, men tror jeg tar den selv. hehe

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails