Sider

18. mai 2010

131 dager igjen...

Tirsdag 18. mai 2010. Det er nok mange slitne nordmenn i dag, derav en del som lider av en ”dagen derpå”. Selv om ikke hadde noen særlig feiring, (bortsett fra en times tur innom Sjømannskirken hvor jeg så på ”barnetoget”, som til min skuffelse var et lite antall voksne og barn som gikk på fortauet!!!! rundt kvartalet), kan jeg inkludere meg som en av de mange slitne nordmenn (selv om jeg ikke lider av dagen der på). Og egentlig så begynner jeg å bli ganske lei av å føle meg sliten. Overtrent?... lurte jeg på for ett par uker siden, men lot liksom tanken gå i fra meg igjen, har jo ikke vært så mye trening de to siste ukene, og jeg har jo vært flink til å hvile innimellom. Men faktum er at ben værker, jeg sover dårlig, motivasjonen er lav, og hvilepuls er sterke og høyere enn vanlig… (føles det ut som iallefall) + en del andre symptomer. Hypokonder?... vel, heller det enn overtrent. Er det noe jeg ikke har rom for akkurat nå, så er det uker med hvile. Dagens økt er 12,67km. Pleier vanligvis å løpe før skolen på tirsdager, men ikke ork/tid for det i dag. Får ta meg en løpetur i regnet etter skolen.

Gårsdagens løpetur ble sen, og derfor valgte jeg å løpe inne. Gikk greit - intervaller på mølle er vel ikke som intervaller ute – men tid og alt ble greit. Løp 11,10km på 50min. Godt fornøyd. Etterpå tøyet jeg og trente lett styrke (knebøy/mage/armer) i 30-40min.
Gleder meg til yoga denne uken… Håper det blir tid i morgen!

Nå må jeg løpe (i dusjen) - ha en riktig god 18. mai!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails