Sider

27. mai 2010

A New Me, ....and then some!


8,66km i Central Park : Check
3,55km på mølle : Check
45min styrke : Check
15min step : Check
90min Bikram Yoga: Check

Totalt : 3t 27min

And I feel awesome ☺ !!!

Følte meg helt kaputt da jeg løp i parken. Det var over 30 grader, høy luft fuktighet, og jeg startet altfor fort. Så da jeg skulle løpe fem intervaller á 15 sek i oppoverbakke, måte jeg bruke hver minste lille kraft jeg hadde igjen i kroppen - trodde jeg. Kunne jo ikke slutte slik, så jeg løp rolig i 2km etterpå, bare for å få litt glede ut av løpingen – det hjalp. Da jeg kom hjem, og gikk jeg ned i gymmen for å fullføre med litt styrke, slo det et deilig slag av kald AC luft i mot meg, så tenkte jeg skulle gi bena en (1) rolig kilometer på møllen. Det føltes så bra, så jeg fortsatte litt til. Da var klokken ca ”sju”, så jeg har god tid tenkte jeg – skulle ikke på yoga før 9.45 - tok det med ro og koste meg. Klokken ”åtte” gikk jeg opp for å få i meg litt mat før yogaklassen, da jeg til min forferdelse så at klokken var ni – klokken på gymmen var feil. Yoga eller ikke yoga tenkte jeg… Hmm… Yoga, og det ble det. 90min med herlige Bikram Yoga. Jeg gruet meg veldig, for var ikke sikker på hvordan kroppen ville reagere siden det var en stund siden sist, og siden jeg i tillegg kom rett fra gymmen. Men kroppen var sterk, og jeg er godt fornøyd med dagens innsats.

Da sier jeg natta, nå skal jeg ha litt velfortjent søvn, og i morgen skal jeg gi meg selv gleden av å sove lenge… helt til 8.30!

Løp 1:
Km: 8,55
Tid: 39’44”
Følte meg: &$#%&!!!
Løp 2:
Km: 3,51
Tid: 17’10”
Følte meg: Helt super! ☺

Ps. Beklager at jeg glemte kamera i dag…, var utrolig mye vakkert å se.

2 kommentarer:

  1. Wow, kikka igjennom bloggen din eller i hverfall deler av den. Du holder et meget respektabelt tempo på dine langturer.
    Skal du konkurrere noe før Oslo M.?
    Det blir moro å følge med deg. Håper du kommer til å konkurrere mere fremover, du må jo ha vanvittig potensiale.

    SvarSlett
  2. Hei Ove,
    Takk! :D
    Nei, har ikke meldt meg på noen konkurranser før Oslo, mulig det blir min første og siste - hvem vet... Har prøvd å se om det er noen konkurranser her i NY i sommer, men ser dårlig ut - det er vel for varmt. Men det hadde vært veldig moro å prøve en 1/2 maraton, jeg føler hel er litt langt for første gang..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails