Sider

27. mai 2010

Yoga og Løping

I mine øyne burde yoga være innlagt i treningsprogram for løpere. Etter at jeg begynte med yoga, ble både løpingen og kroppen bedre enn så lenge jeg kan huske... Dessverre har jeg ikke vært så flink til å gå på yoga i det siste, og derav min dårlige samvittighet... Jeg jobber med saken!

Jeg føler meg særdeles heldig som har muligheten til å trene Bikram Yoga - er jo ikke så veldig utbredt innenfor Norges grenser - det er en av de mange tingene jeg gruer meg veldig til å flytte fra når jeg er ferdig her.
Jeg fant denne denne nettsiden - er jo ikke Bikram Yoga, men Yoga for maraton løpere. (Du kan prøve å gjøre øvelsene på badet med dusjen på - har hørt det skal hjelpe). Har ikke prøvd dem selv, men øvelsene "makes sense", og er definitivt på To-Do listen min. Ta deg en liten pause og prøv dem ut... Tar gjerne i mot andre tips!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails