Sider

25. mai 2010

Running Under the Moonlight!



Skolen kom foran løping i dag, så ble en sen løpetur. Klokken 10.20 snøret jeg på meg løpeskoene, og tok en tur i Central Park. Var litt skeptisk til mørket og parken i starten, men det var godt med politi og mosjonister selv såpass sent, så det var ikke noe problem. I tillegg så lyste månen vakkert opp. Kjempe deilig å få litt ro og frisk luft før leggetid.
Jeg gjorde så godt jeg kunne med intervallene, men hadde ikke så mye ekstra krutt – kjenner godt at jeg er ”mølle-trent” når det kommer til både hurtighet og oppoverbakker, men med trening og tålmodighet, så kan det bare gå en vei. For å få litt ekstra krefter i den siste oppoverbakken tok jeg en Phoebe - føltes utrolig bra - godt det ikke var så mange mennesker rundt.. :D



Etter løpeturen trente jeg lett mage/rygg.

Km: 11,48
Tid: 51’34”
Powersong: Instrumental Trance Mix – ”Sandstorm”
Følte meg: OK!

PS. Beklager dårlig bildekvalitet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails