Sider

2. mai 2010

147 dager igjen...

Søndag er her, og i dag starter treningsprogram til maraton. Kroppen har lyst på hvile føles det ut som, men det får jeg ikke før på torsdag – gud skapte ikke jorden med å hvile gjorde han vel? Heldigvis er jeg bare ”scheduled” til å løpe 6,44km (4 miles) i dag, så det burde ikke være noe problem.

Bildet over viser treningsuken fra og med i morgen—er ganske grei syntes jeg, men gruer meg til langturen til fredag på 22,53km, så langt har jeg aldri løpt før.

Yoga i går kveld var en god opplevelse—selv om jeg var sikker på at jeg at jeg ikke skulle holde ut 90 min i 40,5+oC, (blir ekstra varmt i rommet når temperaturen ute er høy), men det gikk faktisk veldig greit. Ryggen dog var stiv og kranglete, derfor var det ekstra godt å få frigitt spenninger og tilført litt ny energi. Etter klassen var jeg slakt, men det var definitivt verdt slitet! Nå venter en ny løpetur.

Ha en herlig søndags!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails